wtorek, 4 grudnia 2012

KONKURS ŚWIĄTECZNO - NOWOROCZNY

Witam!

 Chciałabym przypomnieć o konkursie, który organizuje wraz z Gosią oraz sklepem Belia.pl :)



ZASADY ZOSTAŁY ZMIENIONE Z POWODU MAŁEGO ZAINTERESOWANIA NIM.
JEDNYM Z WARUNKÓW BYŁA ODPOWIEDŹ NA PYTANIE : `MOIM NOWOROCZNYM MARZENIEM JEST...` .
LIKWIDUJEMY PYTANIE I KONKURS ZOSTANIE ZMIENIONY NA ROZDANIE.
DZIEWCZYNY, KTÓRE ODPOWIEDZIAŁY NA PYTANIE DOSTAJĄ +2 LOSY.
















Nagroda składa się z:

-maska do włosów Karite włoskiej firmy Genera
-żel pod prysznic Balea
-spray do włosów przetłuszczających się Loton
-spray do higieny intymnej Avon
-balsam do opalania/solarium AloeCanaima
-kolczyki wiszące kółka
-ażurkowy pierścionek z kremowym oczkiem
-wisiorek z diamencikami
-zestaw 3 ślicznych bransoletek
-fioletowy pigment do powiek
-ozdoby do paznokci
-paleta cieni PaintBox
-balsam do ust róża

WSZYSTKO JEST NOWE, NIEUŻYWANE !




Warunki udziału w konkursie:
-publiczna obserwacja mojego bloga
-publiczna obserwacja bloga Gosi 
-polubienie fanpage sklepu Belia.pl
-adres mailowy
-banner na blogu / udostępnienie banneru konkursowego


SCHEMAT ZGŁOSZENIA:
1.Obserwuję jako:
2.Obserwuję blog Gosi jako:
3.Polubiłam/em FP Belii.pl jako:
4.Banner udostępniony TAK/NIE



KONKURS TRWA DO 31.01.2013r.

Wyłonimy zwycięzce do 5 dni od zakończenia losowania.
Wysyłka nagrody do 7 dni po wyłonieniu zwycięzcy.
Na adresy mailowe czekamy do 3 dni, w przeciwnym wypadku zostaje wylosowana kolejna osoba.

ZAPRASZAMY  :)


13 komentarzy:

  1. Czy aby wziąć udział w konkursie muszę być autorką bloga?

    OdpowiedzUsuń
  2. 1.Obserwuję jako: Patrycja P
    2.Obserwuję blog Gosi jako: Patrycja P
    3.Polubiłam/em FP Belii.pl jako: Patrycja P
    4.Banner udostępniony Nie
    5.Odpowiedź na pytanie: Moim noworocznym marzeniem jest nauczyć się być bardziej otwartą na innych:)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1.Obserwuję jako: Blonde Makeup
    2.Obserwuję blog Gosi jako: Blonde Makeup
    3.Polubiłam/em FP Belii.pl jako: Joanna Julianna Brzeska
    4.Banner udostępniony: Już się robi :)
    5.Odpowiedź na pytanie: Moim noworocznym marzeniem jest sprawa przyziemna i jest to zdanie matury :) Che by dobrze napisać testy maturalne i matury ustne - na dzień dzisiejszy niczego więcej do szczęścia mi nie jest potrzebne ponieważ doceniam to co już mam :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1.Obserwuję jako: Ann
    2.Obserwuję blog Gosi jako: Ann
    3.Polubiłam/em FP Belii.pl jako: Anna L.
    4.Banner udostępniony TAK: http://wizazmojapasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję obydwa blogi jako Paula B
    Polubiłam fanpage Belii.pl jako Paulina Bielak
    Banner udostępniony: http://the-show-of-make-up.blogspot.com/

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. 1.Obserwuję jako:mia.vico
    2.Obserwuję blog Gosi jako:mia.vico
    3.Polubiłam/em FP Belii.pl jako: Ewelina Jamrozik
    4.Banner udostępniony TAK http://littlethinbitch.pinger.pl/m/16873038

    OdpowiedzUsuń
  7. 1.Obserwuję jako: Izabella Panorama
    2.Obserwuję blog Gosi jako: Izabella Panorama
    3.Polubiłam/em FP Belii.pl jako: Izabella G. (nie chcę podawać nazwiska w całości), panoramaqueen@gmail.com
    4.Banner udostępniony TAK - http://unicornsintheair.blogspot.com/2013/01/swiateczno-noworoczny-konkurs-u.html :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mam blogspota ale sie zgłaszam na pingerze :) tu mój blog - malinkowakraina.pinger.pl a tu link do konkursu - http://malinkowakraina.pinger.pl/m/16946319 mam nadzieje że zaliczysz mnie do zgłaszających sie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 1.Obserwuję jako: Sabina Ś.
    2.Obserwuję blog Gosi jako: Sabina Ś
    3.Polubiłam/em FP Belii.pl jako: Sabina Ś
    4.Banner udostępniony TAK http://myreaalisticworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. 1.Obserwuję jako: kasia93
    2.Obserwuję blog Gosi jako: kasia93
    3.Polubiłam/em FP Belii.pl jako: Katarzyna Oliwia J.
    4.Banner udostępniony TAK www.coconutek.blogspot.com
    email: kasia93@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  11. 1.Obserwuję jako: young
    2.Obserwuję blog Gosi jako: young
    3.Polubiłam/em FP Belii.pl jako: Julia J.
    4.Banner udostępniony TAK - www.believvvve.blogspot.com
    5. Odpowiedź na pytanie: Moim noworocznym marzeniem jest nauczyć się perfekcyjnie języka niemieckiego, by w przyszłości wyjechać do Niemiec i tam pracować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 1.Obserwuję jako: Czurenka
    2.Obserwuję blog Gosi jako: Czurenka
    3.Polubiłam/em FP Belii.pl jako: Kinga S.
    4.Banner udostępniony TAK na fb.
    Moim noworocznym marzeniem jest mieć zadowalającą pracę i własne mieszkano.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję, bo jest mi niezmiernie miło, że chciałaś/eś tutaj zajrzeć i zostawić po sobie ślad :)