czwartek, 29 marca 2012

Horse eye :3

Hej hej :)


Dziś zaryzykowałam i oddałam się w ręce mojej przyjaciółki, która ma talent do rysowania, szczególnie koni. Wkleję wam linki do paru jej prac, byście i wy mogli pocieszyć oko chociaż na chwileczkę. 


http://img197.imageshack.us/img197/8343/topbmpu.jpg


i najlepsze zostawiłam na koniec, to jest jej najnowsza praca :)


http://img29.imageshack.us/img29/5024/gowa9.png 

Ona chce mi wmówić, że nie ma talentu. Aktualnie gdy piszę ten post, siedzi przy mnie i dalej upiera się, że nie mam racji.
Cytując: 'Nooo ale to jest prawda, nie mam talentu.'
Bla bla bla...  a wy jak uważacie?

Oto co zmalowała na moim oku.


 Zaczynam wpadać w kompleksy. Moje prace są dużo gorsze niżeli jej :( Chce tak malować, mamoooo...


Pozdrawiamy:  
EyeShadowGirl & Żuk :3

7 komentarzy:

  1. Masakra, świetnie Ci to wyszło :) Obserwuję oczywiście i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak napisałam w poście, to nie jest moja praca tylko mojej koleżanki. Ja robiłam za modela :)

    OdpowiedzUsuń
  3. łooo... mega koń! Wyszedł ci genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. powiedz koleżance że ma się nie odzywać w kwestii swojego talentu..ma ogromny talent i naprawdę szkoda będzie jak go zmarnuje!!!!!!!!!!!!Pięknota naprawdę....
    dodaje do obserwowanych ponieważ chce oglądać prace Twojej koleżanki, szczególnie w forMie makijazu oka!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo makijaży koleżanki nie będzie na moim blogu, ponieważ ona się tym nie zajmuję. To był tylko taki mały eksperyment:) Ale jeżeli kiedyś jeszcze będziemy razem tak eksperymentować to na pewno wrzucę to na mojego bloga. :)

      Usuń
  5. To na twoje makijaże czekam, jeżeli Cię to pasjonuje tak jak mnie:)
    Obseruję równeiż:)

    OdpowiedzUsuń
  6. TEN MAKIJAZ POBIŁ WSZYTSKIE DOSTĘPNE W INTERNECIE..PRZEPIEKNY!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję, bo jest mi niezmiernie miło, że chciałaś/eś tutaj zajrzeć i zostawić po sobie ślad :)